Sprout publiceert bookazine over data

Facebook, Google, Netflix, allemaal werden ze groot met data. De redactie van Sprout onderzocht hoe ondernemers profiteren van de data-revolutie. In het nieuwste bookazine Hack lees je alles over het vinden en toepassen van data.

268088 h7%20alles%20ai 2b200a large 1513333867

Data is het nieuwe goud wordt vaak gezegd, maar voor veel ondernemers is het een 'ver van mijn bed'-verhaal. Ze hebben niet de kennis of de mankracht in huis om een leger data-analysten aan te sturen. Gelukkig zijn er voldoende handvaten om ook blij kleine bedrijven je business te versnellen met data: door meer over je klanten te weten te komen, je bedrijfsprocessen te optimaliseren of door met eenvoudige open-source machine learning-tools je dienstverlening te verbeteren.

Hack is het vierde exemplaar in de serie bookazines - een cross-over tussen een boek en een traditioneel tijdschrift. De publicaties onderscheiden zich van bestaande media en het internet door fysiek een verdiepingsslag te brengen op relevante thema's voor ondernemers die willen groeien. Eerder verschenen SCALE over hypergroei, MAKE over de maakrevolutie en SELL over de toekomst van marketing en sales.

268096 hack%20cover 3c19ed original 1513334369

De bookazines zijn verkrijgbaar voor 20 euro in de Sprout Shop. Voor meer informatie of om een recensie-exemplaar aan te vragen, neem contact op met de redactie van Sprout op 020 262 0710 of via redactie@sprout.nl